Rabu, 18 Mac 2009

Aku Jatuh Cinta...

uh..gempak lak tajuk entri aku nih…hehehe..

erm..sejak tahun 2009 ni, aku ada kegemaran baru di mana aku suka baca graphic novel..hehehe..setiap kali aku ke mynews.com, aku mesti bli 2,3 buah komik anime…hehehe…dlu aku slalu tgk ex-housemates aku: bazlin & kak baiti selalu bli grpahic novels..diaorang ada byk koleksi..masa tu aku tak amik pot pn pasal buku2 tuh…..tapi skrg aku dh start gila baca graphic novel nih..heheheh…aku pn tak tau naper aku minat bc graphic novel ni..

erm..smlm masa gi giant, aku singgah jap kat Mynews.com…aku nmpk ada latest graphic novels..aku pn apalagi, trus la belek2 semua buku kat rak tu..aku nmpk la buku tajuk “PUTERA DI BALIK TABIR” & “KEMASYURAN PUTERA DI BALIK TABIR”…Aku baca sinopsis buku2 tu..then, aku pn trus amik & byr..

arini, aku free..so, aku baca la graphic novels yg aku bli semalam…citer dia best sgt…dan aku jatuh cinta dgn RYUSEI…RYUSEI adalah watak utama dalam citer nih…dia seorang yang pendiam,anti sosial, tak suka berckp dgn org asing kecuali dgn AKARI (GF dia la) & TOSHIYA (his bestfriend) tetapi mempunyai paras rupa yg agak hensem la…RYUSEI ni seorang pelakon kabuki…(kabuki=persembahan teater muzikal tradisional jepun yg merangkumi drama, tarian & nyanyian)…

RYUSEI ada seorang teman wanita merangkap pembantu peribadinya yg bernama AKARI..percintaan diaorng ni terhalang kerana latar belakang mereka yang berbeza & juga kesempurnaan luaran Ryusei…hakikatnya hanya AKARI yg tahu segala kelemahan RYUSEI..RYUSEI ni cool sgt..dia sentiasa berharap AKARI berada di sisinya setiap saat…mereka tetap bersama walaupun terpaksa menempuh pelbagai halangan..mereka tak mudah putus asa…hehehehe..so sweet....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...