Rabu, 6 Julai 2011

Bosan Tahap GABAN!!!

Salam...
erm....aku sangat la BOSAN!!!!!!
Kenapa bosan????takde keje kah?????huhuhu..
ok..memang takde keje pun...hahahahaha..
well...30 jun 2011 yang lalu...aku bukan lagi seorang GURU PELATIH di IPG KDRI....kira aku dh grad la dr KDRI selepas setahun bergelar guru pelatih KPLI....hehehe..and now, tengah tunggu result posting...erm..agak2 la kt mana agaknya aku akan di 'posting' kan ya???huhu...i have no idea bout tht...aku terima je nnt kat mana khidmat dan tenaga aku diperlukan...yang penting aku dapat berkhidmat dan mencurah ilmu untuk mendidik anak bangsa...cewwahhh...semangat nih...hehehe..
ok sementara waktu ni, aku takde buat pape pun..just dok umah sambil membesarkan badan..hahahaha...dan ini membuatkan aku sangat la BOSAN TAHAP GABAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!huhuhuhu..nothing to do...huhuhu....aku memang banyak masa percuma sekarang..hehehe..tapi aku taktau nk memanfaatkan masa2 yang percuma ini..hehehehe...(taktau ke atau malas nk memanfaatkan masa itu)hehehehehehe...
tapi seriuosly..aku memang dah tau nak buat apa..huhu...nak gi jalan2 pun malas...lagipun dalam situasi yang takde income ni, aku kena la berjimat cermat...sebab nanti masa awal2 posting kat tempat baru, mesti kna perlukan perbelanjaan yang banyak..so, aku kna la belajar berjimat cermat supaya aku tak susah dikemudian hari kan...;)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...