Jumaat, 15 Julai 2011

Alhamdulillah.....Syukur..

Alhamdulillah...syukur sangat2....aku hepi sangat hari ini...
Setelah beberapa waktu menunggu...alhamdulillah hari ini dapat jgk check my final exam punya result...
Alhamdulillah..keputusan yang diterima sangat la di luar jangka...i got cemerlang for that....i didnt expect for that..but alhamdulillah..i managed to get that...syukur sangat2 di atas kurniaan yang Allah SWT berikan padaku..
Dan aku kira result ini merupakan hadiah harijadi yang terbaik yang aku terima pada tahun ini...

dan aku juga mendapat perkhabaran bahawa hampir keseluruhan my classmates & also my coursemates pun dapat keputusan yang CEMERLANG!!!..


here is my CLASSMATES wif OUR BELOVED TUTOR :Mr Dzaki Bin Suda

selain itu, geng aku iaitu AJKK yang terdiri daripada En.Mizie Razak, Cik Zunita, Cik Mursyidah & Cik Suraya pun dapat CEMERLANG jugak...well, aku bangga ngan korang dowh..hehehe..teringat minggu2 final exam aritu...heheh..memorable kan...study sama2...pastu stay up sama2....hehe..except mizie razak la..dia kan lelaki..umh lain2..tht's why dia jer tak join ahli2 yg lain study....hehe..

bila dapat keputusan ni, tak terkata jadinya...rasa segala penah lelah, cabaran & rintangan yang dilalui selama satu tahun ni rasa terbang dibawa angin..hehehe..berbaloi segala usaha...cewah..hehehe...

result dah dapat..cuma satu benda jer lagi yang belum dapat...
apakah itu????????????????????
huhuhu...
sekarang ni, aku dan kwn2 yang lain sedang menanti SURAT PENEMPATAN.....dimanakah kami semua akan di POSTING kan???????????????????
so, kami semua haruslah tunggu hingga tiba waktunya....hehehe...berdebar2 tau nk tunggu posting nih..hehe..

apapun, aku amat bersyukur kepada Allah SWT atas kurniaan ini....
terima kasih pada mak, chaq, ahli keluarga yg lain, para pensyarah, pensyarah pembimbing yg sgt baik (Dr Azilah & Dr Hamdan), Guru Pembimbing (Pn Noorhaliza Ghazali) dan rakan2 yg byk membantu & menyokong diri ini....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...