Isnin, 13 Jun 2011

Makan-makan @ Kuala Perlis..

Semalam aku just dok kat umah tgk tv & ber'facebook' jer..lebih kurang pukul 4 ptg, adik aku yg bongsu tu call dan suruh bersiap2.dia cakap bos dia nama Dania ajak kami keluar makan2 kat K.Perlis...so, apalagi aku ngan adik aku yg sorang lagi tu pun siap ala kadar je la..dh namanya nk gi makan kan....hehehe..

kiteorang smp k.perlis dlm pukul 6.30..then trus order makan..hehehehe...mcm2 kami order..hehehe...memang kenyang bangat..hahaha..sengkak perut aku...almaklumlah...makan besaq..hehehe...antaranya menu yg kami order adalah:

  • nasi putih
  • tom yam campur
  • ikan siakap masak stim
  • ikan siakap masak 3 rasa
  • kailan ikan masin
  • sotong celup tepung
  • udang celup tepung
  • ketam masak rempah
  • errr lg satu menu lupa plak nama.(bkn lupa tp tak tau nama)...tp yg pasti masak halia..heheheh

tempat tu pun best..tepi laut..so sambil makan bleh tgk pemandangan & panorama yg cantik..dpt tgk sunset lg...cantik....


 ni la menu yg aku tak tau nama tu..hehehe..tapi sedap tau....rasa mcm lala sket...hehehe




so, next time bleh dtg makan lg kat sini...sedap..nyummy..hehehe..smp kat umah, adik aku cakap kna diet ni esok sebab perut kitaorang dh penuh gila ngan makanan tadi...hehehe...macam-macam adik aku nih...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...