Khamis, 23 Jun 2011

Jalan-Jalan Tengok Wayang - KL GANGSTER..

Semalam 22hb Jun 2011, aku bersama kakak & adik-adik perempuan aku keluar tengok wayang..dan kami ditemani oleh ayah angkat kami...actually, ayah angkat kami ni la yang nak tengok wayang..hehehe..kami pun apa lagi..tumpang sekaki la..nak nak movie yang dia nak tengok tu merupakan movie yang kami pon nak sangat2 tengok..hehehe..tau tak apa movie yang kami tengok tu??hehehe..Well...semalam kami tengok KL GANGSTER...

walaupun movie tu dh kuar 09hb Jun aritu, tapi aku bru berpeluang tgk..hehe..well...ada orang kata dah lapok sbb lmbt tgk...hmm...ade aku kesah????hahaha..tak kisah la lapok ka basi ka..yg penting itu movie wa dh tgk...hehehe..
bagi aku, amat berbaloi2 keluarkan RM9.00 untuk tengok movie ni...karya si Syamsul Yusof kali ni memang mantap..dijayakan pula olek para pelakon yang hebat memainkan watak masing2...patutla movie ni dapat kaut RM11 JUTA...they deserve for it...
movie ni memang lain dari movie melayu yang lain...movie ni penuh ngan aksi2...setiap detik dipaparkan aksi2 pergaduhan di antara gangster..hehehe..kadang2 rasa mcm tgh tgk filem hongkong pun ada..hehehe...and now, aku bleh rasa yang filem anak tempatan setanding dengan filem2 luar...tu pendapat aku ok..hehe

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...