Isnin, 22 Mac 2010

@ Mesra Mall




Hari Ahad yang lalu, aku & housemates pi jln2 kat Mesra Mall, Kerteh..tu ja yang terdekat ngan area umh sewa aku..actually,tmpt tu biasa ja..tak la besar sgt..rasanya ALOR STAR MALL tu lg besar dari Mesra Mall nih..hehe..dh byk kali aku pi tmpt nih..aku pi sini sebab nk cari barang..aritu masa cuti, aku pegi KB Mall, aku ada la suka ngan satu handbag ni..pastu aku nk bli la..tp taknak yg display pny..hehe..tp kecewa sgt sbb itu adalah yg terakhir..dh takde stock...mula2 ingt nk amik yg display tu..belek punya belek, ada la kecacatan sket..so, tak jadik la beli..so, bila hari ahad tu, tergerak nk pi cari handbag yang sama kat Mesra Mall..so, lps sekolah, aku ajak housemates aku p sana..hehe..semangat...lgpun aku sgt memerlukan handbag sbb aku dh bohsan sgt2 ngan handbag2 yang sedia ada...lagi satu tujuan aku ke sana sbb nk cari novel..aku ni kan peminat novel..hehe..kat sana ada POPULAR..dan kat situ ada byk buku..tak mcm kedai2 buku kat area Dungun ni..tak byk choice..pastu semua novel lama..jarang ada yg terkini..
masa mula2 smp tu, tempat pertama yg kitaorang tuju adalah food court..hehe..lapar babe...makanan kat situ ok la jgk..aku makan sizzling chicken black pepper+egg..
dan harga makanan kat situ aku rasa sgt mahal kalo nk bandingkan dengan harga makanan kt food court KLCC, Midvalley...hehehe..mungkin sbb kat area tu dipenuhi oleh golongan2 engineer petronas, YTL, dll...so, sbb tu mahal la kot..kat situ kan kaw perindustrian minyak + gas...hehehehe..tp tak kisah la..janji perut aku kenyang..hehehe..
mission aku utk aritu tercapai..aku dpt bli handbag walaupun tak sama dengan handbag yang aku berkenan masa kt KB mall...kat Mesra Mall pn takde stock la handbag tuh..huhu..dan aku jgk bli novel yg dicari2 sejak 2 minggu lps..hehe..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...