Isnin, 30 Mei 2011

Merdeka Buat Sementara

Hmm..dah lama dah aku biarkan blog aku ni..hehehe..diam...hmm..diam bukan la bermaksud aku tak tahu nk tulis..diam sbb aku byk urusan yg perlu di settle kan..cewah....byk urusan konon..mcm la aku ni menteri...hehehehe..
well...aritu sibuk ngan practicum..after practicum..sibuk ngan assignment..pastu sibuk study for final exam...then, sibuk ngan exam..and after all akhirnya aku MERDEKA!!!!! yeay..tp merdeka ni cuma sementara...now..kna wat preparation..kna study mcm2 bnda utk menghadapi interview SPP 8hb JUN 2011 nnt...doakan aku ya...
then, after interview ni, kna siapkan tugasan untuk KISSM plak..dlm masa tu berdebar2 menantikan tempat posting...hopefully semuanhya berjalan lancar...dan aku amat berharap agar aku dpt mengharungi semua ini dengan tabah..hehehehe...chaiyok...chaiyok....;)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...