Isnin, 30 Mei 2011

Kasih Yang Suci VS Nora Elena

hehehe...erm...sekarang ni kat malaysia dilanda fenomena NORA ELENA....fenomena ni turut melanda diri aku...so far tak miss lagi tgk drama nih..so sweet..especially bila tgk wajah kacak SETH TAN a.k.a AARON AZIZ dan wajah comel NORA ELENA a.k.a SITI SALIHA....Tgk drama ni boleh buat aku senyum sorang2 depan TV...hehehe..jiwang seh...



actually, drama ni di adaptasi dari novel KASIH YANG SUCI..

first time baca novel ni masa tahun 2007 kalo tak silap..time tu aku masih study kat UIA lagi...dan one of my good friends bernama HANANI HAMIM yg bli novel tu..dia siap citer lagi kat aku..then ,aku pun pinjam la novel dia tu...mmg best citer dlm novel tu...

then, 2 bulan lepas aku ada terbaca artikel pasal penggambaran drama NORA ELENA kat salah satu newspaper..rasa excited sgt nk tgk drama tu...dan bertambah excited bila watak utama (SETH TAN) tu dibawa oleh my feveret actor, AARON AZIZ..aku mmg minat sgt tgk muka aaron aziz yg cute tu...hehehe..

pastu, aku pn start la cari blk novel KASIH YANG SUCI tu kat kedai buku di sekitar kuala terengganu..unluckily..novel tu tak de pun kat kedai..tu la..and yesterday masa kuar tgk wayang wif my cousin, kami masuk POPULAR...my cousin pn nk cari novel tu jugak..dulu dia dah penah ada novel tu tapi hilang..so, dia nk cari ganti balik yg hilang tu...tapi kat POPULAR pun takde novel tu..then, kami terasa nak masuk kat salah satu bookstore kat CITY PLAZA, AS..nama bookstore tu PUSTAKA UNION...nasib kami baik..tinggal 2 jer novel tu..so, apalagi..kami pun trus la amik dengan senyuman yang riang...harga buku kat PUSTAKA UNION ni amat ok...harga terbitan rm19.90...harga ahli PUSTAKA UNION rm 16.90..dan harga bukan ahli rm17.90...kami siap apply membership card lagi..hahahaha..so, next time bleh shopping novel dgn harga yang murah kat bookstore tu..hehehehe...superb...bukan stakat novel..buku2 akademik pun ada diskaun tau....hehehe...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...