Rabu, 16 Disember 2009

Demam...

erm..dah beberapa ari aku demam..adui..sgt tak best bila demam kan....ubat2 yg aku telan pn cam dh tak bg apa effect pun....huhuhu...mungkin sbb cuaca panas kot..lg satu mungkin sbb keadaan yg sejuk masa aku stop tido kat puncak banjaran titiwangsa masa on da way nk blik kedah aritu...huhuhu...mlm tu kitaorng bertolak dr terengganu pn dlm kul 10pm...masa pkl 1 pg kitaorg stop jp kat c2 untuk tido coz mmg ngantuk sgt...smp umh mak aku pn dlm kul 5 pg...huhuhu...siang tu aku trus demam...
erm.....pastu bila demam ni,,pendengaran aku pn cam kurang sket,,hehehe..
arini adik aku plak demam...berjangkit dr aku la kot..heheheh...kesian dia...hehehe..
hopefully. kitaorg cpt sembuh..amin..

1 ulasan:

nukil jemari berkata...

oit zura, demam dh sembuh ka? jaga kesihatan! skrang cuaca tak menentu nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...