Khamis, 10 Disember 2009

Aktiviti-aktiviti...


















erm..arini ada mood sket nk update blog aku dengan berita2 yg aku rasa cam dah basi...hehehe..but it's ok..aku nk publish gak walaupun dh basi...lgpun ni kan blog aku..suka ati ar nk publish bila pn kan..hehehe...
ok ni ada gambar semasa aku attend majlis graduasi pelajar tingkatan lima SMSD batch 0509..(betul ker batch ni)...btul la kot mengikut kiraan aku...hehehe...
pada waktu siang ada majlis graduasi bertempat di Dewan Bestari SMSD..aku bertugas sebagai AJK untuk mengawalselia kedudukan pelajar2 yg terlibat di dalam dewan disamping mengatur kedudukan diaorang semasa perbarisan utk perarakkan masuk ke dewan...
kemudian pada waktu malam pula diadakan majlis makan malam (graduation nite)...graduation nite ni diadakan di Primula Hotel, Kuala Terengganu...ada lucky draw, persembahan pelajar & ucapan drpd Pn Pengetua....
erm..makanan pn best2 & sedap2..hehehe..








Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...