Jumaat, 3 Julai 2009

Hari-hari Yang Aku Lalui....

Erm..dah lama aku tak update blog nih...dh berkepuk jadinya...aku busy sgt lately...busy buat apa pun aku tak tau la..hehehe....kat rumah baru aku ni takde internet...komputer pn takder...huhuhu...aku bleh guna internet kat tmpt keja aku..tu pn kadang2....sebab aku malas..hehehehe..

entri ni aku tulis dh lama masa aku kat kuantan last week..tp tak sempat nk publish lg...sbb aku taip separuh jer..arini baru nk samb taip blik...minggu ni mcm2 jd kat aku....aku pnat la kalo bnda ni keep going berlaku kat aku...

balik dr kuantan, aku tukar tayar & sport rim skali....so, kete aku bertambah comel sbb sport rim bru....hehehee..tapi............
huhuhuhu..mamat tu tak buat keje elok2 la....dia buat keja cincai2...aku dh la byr mahal...hampeh tol la...lpas 2 ari tayar kete aku flat...angin kluar..mulanya aku ingat tayar bocor, bila bwk gi kedai, org tu ckp saluran tiub tu tak di skru dgn kemas..dgn erti kata lain, longgar...sbb tu angin kuar....

pastu aku trus call member aku btau keadaan kete aku & mcmn pekerja dia bleh careless mcm ni...member aku pn suh aku bwk kete aku gi kedai sabtu ni..dia sniri nk check.....nasib baik member aku ni pandai pujuk orang....huhuhuhu...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...