Khamis, 26 Februari 2009

andai itu takdirnya, aku terima...

i'm not happy today...ntah la..smp bila aku nk trus jd mcm nih...aku rasa skrg mcm aku ni lonely...saat2 mcm ni aku rindu sgt kat Gurl, Raihan, Fid, Alin, Shila, Wawa dll...nk sgt jmp Gurl & An..diaorang la tmpt aku luah semua masalah aku..diaorang faham aku mcmn..
aku dah tak tau nk ngadu kat saper..
mungkin orang selalu nmpk aku happy & ceria...ramai yg anggap aku ni mcm tak kisah dgn kehidupan aku..org selalu anggap aku tak ada masalah disebabkan keceriaan aku tapi...ntah la....hati aku menangis tak siapa yg tahu...
aku cuba ceria sbb nk jd kan idup aku bermakna & bahagia...aku slalu buat mcm aku takde masalah tp hakikatnya masalah sentiasa membelenggu idup aku..
aku sedih sgt arini...andai ini dh tertulis utk aku, aku trima..tp aku ttp tak puas ati..kenapa jd mcm ni????it's bring me down & down...
mungkin selama ni aku idup dgn angan2 & impian tanpa aku sedari impian itu hanya akn menyedihkan aku....tapi salah ke kalo kita ada impian???aku rasa aku dh buat yg terbaik tp mungkin takde rezeki aku...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...