Isnin, 14 Mac 2011

14 March 2011

erm..ada apa dgn 14 march ni???hehehehe..
actually takde apa pun...now, aku berada dlm mood cuti....yeay!!!!cuti seminggu sure la happy kan...awal2 cuti dh lepak2 kat cameron highlands...syiok...even though lepak sana sehari semalam jer..

btw, apa aku buat hari ni??????

hehehehe..arini aku pegi majlis tunang kawan aku Zunita Haji Morat..hehehe...erm..aku knal dia ni masa minggu pertama dkt IPG KDRI..pastu kiteorng kamceng sgt2...and dia pn mmg rapat ngan aku..and today she's engaged...so happy for her...well..now aku realized semua org yg baik ngan aku majority nya dh berubah status...hehehehe...

after majlis rumah eiyta, aku blk rumah jap and amik my mom..then pegi kenduri kawen sedara kat kuarters kompleks penjara pokok sena, kedah...

well...bila attend majlis2 mcm ni, akan ada org yg tny "erm...bila lg nk kenduri???"..hohoho..terbaek soklan...
dan aku senyum dan jwb "erm..tarikh dh jumpa tapi org blom jumpa"..hehehehe....poyos jer jawapan kan....hahahahahaha..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...