Ahad, 16 Mei 2010

Sambutan Hari Guru SMSD 2010







kali ni nk cerita pasal sambutan hari guru SMSD 2010 yang telah berlangsung pg tadi. agak meriah la sambutan hari guru ni..para pelajar tingkatan 4 telah ditugaskan untuk menganjurkan sambutan hari guru pada kali ini..pelbagai aktiviti disediakan utk para guru..antaranya Lucky Draw,FUN FAIR STATIONS & Futsal.memang meriah la..hehehe..
acara sambutan hari guru ni dimulakan dengan perarakkan guru dari Exhibition Hall ke Dewan Bestari SMSD dengan diiringi pasukan kompang sekolah.
kemudian ada persembahan sajak, ucapan Pengerusi Kelab Guru, Ucapan YDP PIBG, bacaan perutusan dari Menteri Pelajaran & Ketua Pengarah Pelajaran seterusnya ucapan perasmian daripada Pn Pengetua. selepas itu, nyanyian lagu "KAMI GURU MALAYSIA" daripada para guru dan acara memotong kek.kemudian ada persembahan pelajar lelaki dari tingkatan 2 yang menyanyikan lagu "KAU ILHAMKU"..selain pelajar tingkatan 2, pelajar2 tingkatan 4 juga turut membuat persembahan dikir barat manakala pelajar tingkatan 5 pula membuat persembahan drama dan sajak..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...