Ahad, 4 Oktober 2009

Sambutan Aidilfitri 2009 @ SMSD (ASRAMA TERBUKA)




erm..last thursday- 1 okt...ada sambutan aidilfitri kat asrama SMSD...hehehe..sessi P&P bermula mcm biasa..tp smp kul 10 pg..after 10.35, students pulang ke asrama utk majlis tu...
guru2 plak diminta ke asrama puteri terlebih dahulu...
so, around 11 am, aku dan beberapa guru lain menuju ke aspuri...ms kat aspuri, bleh lht pelbagai ragam students..ada yg dah siap, ada yg baru nk iron bj, ada yg sibuk menghidang makanan dsb...hehehe...mcm2 gaya ada...bj yg dipakai lak of course la bj raya...kalah cikgu seh....ada yg siap make up tp tak la tebal..natural je...hehehe..

at first, aku & beberapa org guru pegi ke tingkat 3 dulu..blok BENTARA YUSOF...(kalo tak silap ar)...first dorm best...ada satay, ketupat, nasi impit, kuih muih..yg paling best dorm tu ada kek lapis yg sgt sedap...second dorm pn ada satay gak..aku rasa most of the dorms got satay...heheheh..kiteorg masuk setiap dorm kat aspuri..semua sekali ada 16 dorms..huhu..mmg kenyang giler...full la aritu...

then, gi aspura plak..tp kali ni minum je la..tak leh nk msk dh..lgpun kat aspura tak happening sgt..hehehe..(sorry ya...ni kenyataan)..first dorm yg aku pegi adalah bilik KP...then, aku trus naik ke tingkat atas sekali..ada beberapa student yg terbongkang atas katil..pnat kot..hehehe...aku round semua dorm kat aspura tu & dpt tgk pelbagai ragam diaorang yg pada pandangan aku agak melucukan..hehehehe...

overall, mmg best la..aritu asyik makan jer..pas jamuan tu, ada plak jamuan utk guru2 di dewan makan asrama...makan lagi..adoi..gerenti berat aku da bertambah berkilo2 nih..[pasni kna kawal makan la..huhu..erm...bak kata Ms Chee "kna puasa selama 3 bln la pasni"..hehhehehe...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...