Rabu, 2 September 2009

IHYA' RAMADHAN & solat terawih @ SMSD....

Setelah seminggu bercuti, akhirnya sekolah dibuka semula....hehehe...
arini ada aktiviti kat surau...majlis perasmian ihya' ramadhan...majlis berlangsung jam 8.00 pagi hingga 10.30 pagi..sementara tunggu ketibaan penceramah, kami membaca yassin beramai-ramai....best sgt...ms tgh baca yassin, aku ternampak beberapa org pelajar perempuan tersengguk2...ngantuk...ada yg tertidur....truk btul..time baca yassin pn bleh lg tido...apa la bdk2 nih....huhuhuhu...


setelah lebih seminggu berpuasa, semalam baru aku berpeluang menunaikan solat terawih...hehehe..terukkan aku ni..huhuhu...
semalam aku solat terawih kat surau SMSD...solat bersama pelajar2 SMSD....housemates aku pn ada..pastu ada beberapa org guru lain juga ada bersama....solat terawih smp 8 rakaat jer....time2 camni, teringat zaman kat uia dulu....kalo tak g musolla, kiteorng wat kat dlm bilik...jemaah ramai2...hehehehe....tp tak selalu la....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...